Palaikymas

Saugu, patikima, profesionalu
SERVE verslo valdymo sistemos užsakymų registravimo kalendoriaus galimybes galite praplėsti papildomais pasirinktais moduliais. Atlikę Jūsų monės veiklos analizę, pritaikysime sistemą Jūsų verslui individualiai. Taip pat apmokysime personalą ir patarsime, kaip verslo procesus efektyviausiai integruoti į sistemą.
Sistema apsaugota nuo bet kokio nesankcionuoto prisijungumo, todėl visi duomenys yra saugūs. Konsultavimo ir aptarnavimo paslaugas teikiame tik Sutarties pagrindu ir gavę Licenciato sutikimą. Mes garantuojame konfidencialumą.
Visos sistemos palaikymo ir aptarnavimo paslaugos teikiamos Jums patogiu būdu:
telefonu
elektroniniu paštu
nuotoliniu prisijungimu
veiklos vietoje
Aptarnavimas nuotoliniu prisijungimu vykdomas licencijuota nuotolinio valdymo programa Teamviewer.
Sistema nuolat tobulinama. Su SERVE instrukcijomis ir naujiniais galite susipažinti žemiau.
Paslaugų kainos
Kainos nurodytos be PVM

PASLAUGOS Nuotolinės Veiklos vietoje
Abonimentinis sistemos palaikymas ir aptarnavimas

- konsultacijos
- personalo mokymai
- sistemos diegimas
- sistemos atnaujinimai

Darbo metu:
sutarties kaina

Ne darbo metu:
15 min. 15 €
Darbo metu:
1 val. 48 €

Ne darbo metu:
1 val. 65 €

Atvykimas Lietuvoje:
0,30 €/km
Papildomos paslaugos

- neabonementinės paslaugos
- pakartotinis diegimas / konfigūravimas
- pakartotiniai mokymai
- pagalba ne darbo metu
- pagalba veiklos vietoje
- duomenų importas
- ne sistemos sutrikimai

Darbo metu:
15 min. 10 €

Ne darbo metu:
15 min. 15 €
Darbo metu:
1 val. 48 €

Ne darbo metu:
1 val. 65 €

Atvykimas Lietuvoje:
0,30 €/km
Kitos paslaugos

- konfigūravimai pagal kliento poreikius

1 val. 70 €
SERVE instrukcijos
Atsisiųsti
SERVE naujiniai 2024

MODULIS FUNKCIJA VIETA SISTEMOJE ATNAUJINIMAS
Sąsaja su Esveikata.lt

E. receptas

Sąsajoje

Vykdoma
Kasos operacijos

Parduodant prekes, nuolaidos taikymo lange procentinė / piniginė nuolaida gali būti naudojama kaip papildoma nuolaida prie nustatytos "Nuolaidų grupės prekėms". Jei nuolaidų nesumuojate, prieš taikant procentinę / piniginę nuolaidą, nustatykite "Pagrindinė" prie "Nuolaidų grupės prekėms".

Funkcijos > Kasa

3.3.072.0
Kasos operacijos

SERVE sistema paruošta darbui su kasos aparatais „Empirija su saugos moduliu UVS SM E“ pagal naują įstatymų tvarką, susisiekite su Empirija, UAB dėl kasos aparatų programinės dalies atnaujinimo:


1. Kiekvienas kvitų spausdininimas užbaigiamas informacija patikrinimui, QR kodas. Plačiau apie tai ir kasos žurnalo poreikius bei jų vykdymą konsultuoja kasos aparatą aptarnaujanti įmonė.

2. skirtingų avansų rūšių panaudojimas kasoje nukreipiamas į skirtingus kredito numerius:

- Dovanų kupono panaudojimas yra Kreditas Nr. 3

- Avansinės įmokos panaudojimas yra Kreditas Nr. 8

- Abonemento panaudojimas yra Kreditas Nr. 8


3. Prekių grąžinimas (per Kasa grąžinimas) atliekamas užpildant:

- prekės įsigijimo kasos aparato ir kvito numerius

ARBA

- pardavimo dokumento numerį, jei pardavimas buvo ne per kasą (b. pavedimu, kasos pajamų orderiu).

Iki SERVE atnaujinimo pateikiame kasos instrukciją susipažinimui.

Pagal nutylėjimą, šios funkcijos išjungtos, Įjungimas vykdomas po kasos aparato programinės dalies atnaujinimo, lange Nustatymai > Bendri> Kompiuterio > V5+, kiekviename kasos kompiuteryje / reikiamoje serverio vartotojo SERVE sesijoje.

Funkcijos > Kasa

3.3.072.0
Personalo administravimas

Kalbų failo pakeitimai: LT diakritikai

SMS darbuotojams

3.3.072.0
Kasos operacijos

Pinigų įdėjimas - atlikus veiksmą išvalomas sumos laukas.

Funkcijos > Kasa > Ataskaitos

3.3.066.0
Kasos operacijos

Prekių likučio kontrolė pardavimo metu: tikrinimas parduodamos prekis kiekis įvedimo į sąskaitą metu. Jei didesnis nei likutis sistemoje, rodomas pranešimas. Nustatymas įjungiamas lange Nustatymai >Bendri>Kasos.

Funkcijos > Kasa

3.3.066.0
Sąsaja su ServeOnline.lt

Prieš perduodant darbuotojų grafikus į ServeOnline.lt, skaldyti juos į "IKI pietų" ir "PO pietų" (13 val.). Kiti tobulinimo darbai.

Sąsajoje

3.3.066.0
Kalendorius

Prisijungimo (login) langą rodyti tėvinio lango centre, o ne pagrindinio monitoriaus centre.

Kalendorius

3.3.060.0
Sąsaja su ServeOnline.lt

Importuojant naują klientą iš ServeOnline į SERVE, importo metu įkeliamas ir miestas.

Sąsajoje

3.3.060.0
CRM | Ryšių su klientais / pacientais valdymas

Realizuota paieška pagal asmens kodą.

Kliento paieškos langas

3.3.060.0
CRM | Ryšių su klientais / pacientais valdymas

Nustatymas išjungti/ įjungti pastabų rodymą išlėstiniame užsakymo langelyje registracijų lange.

Nustatymai > Bendri > Registracijų lango ir užsakymų

3.3.060.0
CRM | Ryšių su klientais / pacientais valdymas

Keičiant užsakymo būseną rankiniu būdu į “Jau atvyko”, “Atvyks”, “Neatvyko”, "Atšauktas", sistema klausia ”Ar pakeisti būseną ir kitiems šio kliento užsakymams”. Paspaudus “Gerai” būsena pasikeis tik atidaryto sektoriaus užsakymams.

Kalendorius

3.3.060.0
CRM | Ryšių su klientais / pacientais valdymas

SERVE sistemoje perkeliant iš ServeOnline importuotą užsakymą, rodomas pranešimas "Tai ServeOnline užsakymas. Ar tikrai norite perkelti". Paspaudus Gerai, įvyksta automatinis sinchronizavimas su ServeOnline sistemoje esančiu užsakymu, jei jis neištrintas pačio kliento iniciatyva ir/arba dar neperkeltas į "Praeities užsakymai".

Kartoteka > Fiziniai klientai

3.3.060.0
Finansinės operacijos ir ataskaitos

Patikslintas "Užsakymų registravimo ataskaitos" stulpelio"Perkėlimo data" algoritmas

Ataskaitos > Darbuotojų veikla > Užsakymų registravimo ataskaita

3.3.060.0
Gydymo planas

Gydymo plano kūrimo lange patalpintas mygtukas Dantų formulė.

Užsakymo operacijos > Gydymo planas

3.3.060.0
Sąsaja su "Rivilė"

Prekių kortelių exportas jų sukūrimui Rivilėje (programuojama). Prekių judėjimo dokumentų exporto procedūros optimizavimas.

Ataskaitos > Pajamų/įplaukų > Exportuoti duomenis

3.3.060.0
Sąsaja su Esveikata.lt

Pateiktų į Esveikatą dokumentų ataskaitoje papildomas stulpelis "Juodraščiai", nepateiktų dokumentų stebėjimui. Nereikalingų juodraščių nekaupkite, nereikalingus ištrinkite. Juos galite pasiekti, peržiūrėti ir pateikti/ištrinti įeidami šioje ataskaitoje į įrašą per žalią rodyklę. Rekomenduojame šią ataskaitą peržiūrėti bent kartą per savaitę, kad pasitikrintumėte ar visus aktualius dokumentus pateikėte.

Ataskaitos > Klientų duomenys > Esveikata įrašai

3.3.060.0
Sąsaja su Esveikata.lt

Esveikata apsilankymas su siuntimu: nauja funkcija "atsisiųsti siuntimą peržiūrai". Mygtukas "PDF" prie kiekvieno matomo siuntimo.

Esveikata gydytojo įrašas iki apsilankymo pateikimo

3.3.060.0
Fiansinės operacijos ir ataskaitos

Pataisytas "Užsakymų registravimo ataskaitos" stulpelio "Perkėlimo data" veikimas.

Užsakymų registravimo ataskaita

3.3.040.0
Gydymo planas

Nauja gydymo plano spausdinimo forma - mygtukas "Gydymo planas" gydymo plano kūrimo lange. Pastabos redagavimas lange Nustatymai > Bendri>Sutarčių šablonai > Medicininiai. Senosios formos išliko - mygtukas "Kitos formos".

Užsakymo operacijos > Gydymo planas

3.3.040.0
Kalendorius

Nustatymas "Rodyti/Nerodyti užsakymo pastabą registracijų lange". Nustatymas valdomas lange Nustatymai > bendri > Registracijų lango ir užsakymų.

Kalendorius

3.3.035.0
Gydymo planas

Gydymo plano kūrime paslaugas rodyti pagal eiliškumą darbuotojo kortelėje ir užsakymų kortelėse.

Gydymo planas > Etapas

3.3.035.0
Kalendorius

Užsakymo langelyje ikonėlė TLK įrašams rodoma tik tuomet, jei pacientas turi aktyvių kompensacijų. Toks rodymas valdomas nustatymu lange Nustatymai >Bendri > Registracijų lango ir užsakymų.

Kalendorius

3.3.030.0
CRM | Ryšių su klientais / pacientais valdymas


Papildoma filtravimo galimybė - du stulpeliai, pagal šiuos požymius:

Sutinka gauti “Priminimus” - vertiname klientų kortelėje > SMS nustatymai > SMS tipas “Apie apsilankymą”;

Sutinka gauti “Reklamas” - vertiname klientų kortelėje>SMS nustatymai> sms tipas “Reklamos”; (gimtadienis, sveikininimai, priminimas apie registracija, l. laiškai laikomi REKLAMA pagal praktinę logiką)

Stulpelio subfiltre - požymio pasirinkimas išskleidžiant: Visi / Taip / Ne.

Kartoteka > Fiziniai klientai

3.3.030.0
Personalo administravimas

Panaikinta teisė "Leisti matyti prisijungimo slaptažodį". Visada rodomos *****. Esant poreikiui, sudarykite darbuotojui sąlygas prisijungimo slaptažodį pasikeisti.

Kartoteka > Darbuotojo kortelė

3.3.027.0
Kalendorius

Naujas mygtukas "Ikonėlės". Paspaudus, užsakymo idiogramos parodomos užsakymo langelio viršuje.

Kalendorius

3.3.026.0
CRM | Ryšių su klientais / pacientais valdymas

Fizinio kliento kortelės saugojimo metu kuriant / atidarius ir uždarius “Atgal” sistema tikrina ar mob. tel nr. jau panaudotas kurioje nors kliento kortelėje, rodomas atitinkamas prnešimas.

Kartoteka > Kliento kortelė

3.3.025.0
CRM | Ryšių su klientais / pacientais valdymas

Išsaugojant / išeinant + išsaugojant kliento kortelę be mob. tel. nr. rodomas pranešimas "Kliento kortelė bus išsaugota be mobilaus tel. nr. Ar tęsti?

Kartoteka > Kliento kortelė

3.3.024.0
SERVE Professionals aptarnavimo skyrius
+370 682 09111
serve@serve.lt
Darbo dienomis I – V , 8-17 val.
Ne darbo metu kreipkitės el. paštu, apibūdinkite problemą ir sprendimo skubotumo poreikį.

Privatumo politika

Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu. Prieigą prie techninių įrašų taip pat gali turėti Įmonės partneriai, kurie teikia Įmonės interneto svetainės turinio valdymo įrankius.

Daugiau informacijos paspaudus nuorodą: privatumo politika