Paieška

Nustatymai

Navigacijoje išskleiskite Jus dominančią kategoriją ir pasirinkite straipsnį.

Vieta: Nustatymai – Bendri nustatymai – Bendri  

    1.1 Logika

    Klientas, mokėdamas už paslaugas/prekes, gauna kaupiamąją premiją, atitinkančią tam tikrą pinigų sumą nuolaidai formuoti sekančio atsiskaitymo už paslaugas arba prekes metu. Panaudojant lojalumo premiją, formuojamos nuolaidos dydį sudarys tik nustatymais leistina procentinė mokėtinos sumos dalis. Panaudota premijos suma sistemoje fiksuojama kaip nuolaida laukelyje Kitos nuolaidos (užsakymo kortelėje / lange „Sąskaitos“).  

    1.2 Nustatymai

    1. Pažymima varnele, jei premijos panaudojimas leidžiamas visuose sektoriuose, o ne tik tame, kuriame sukaupta. Jei premijos panaudojimas leidžiamas tik tame sektoriuje, kuriame ji sukaupta, nustatymas vykdomas kiekviename sektoriuje atskirai, analogiškai langeNustatymai – Sektorių nustatymai – Nuolaidų tipai – skyrius „Naudoti taškus“.

    2. Pažymima varnele, jei premija suteikiama tik už tas paslaugų/prekių sąskaitas, kuriose nebuvo panaudota jokio tipo nuolaida. 

    3. Pažymima varnele, jei premija suteikiama ir nuo skolų, t.y. iš karto po užsakymo patvirtinimo. Atšaukus užsakymo patvirtinimą, sukaupta premijos dalis anuliuojama, jei ji dar nepanaudota.

    4. Nustatoma pajamų suma, nuo kurios sukaupiamas 1 (vienas) lojalumo premijos vienetas.  

    5. Nustatoma 1 (vieno) lojalumo premijos vieneto vertė pinigais;

    6. Nustatomas maksimalus leistinas nuolaidos dydis procentais panaudojus lojalumo premiją.

    7. Išsaugoti. 

    8. Esant poreikiui, ši funkcija ištrina visų klientų sukauptas premijas, ir kaupimas pradedamas iš naujo arba nutraukiamas išjungiant visus nustatymus.

    9. Sukaupta kliento lojalumo premija yra rodoma ir redaguojama kliento kortelėje, lange Individualios nuolaidos prekėms ir paslaugoms. Sukaupta premijos suma pinigais rodoma pagal pasirinktą sektorių iš sąrašo ir kiek sukaupta iš viso visuose sektoriuose bendrai

    2. Lojalumo premijos panaudojimas

    2.1 Lojalumo premijos panaudojimas atsiskaitant už paslaugas

    Atlieka iki užsakymo kortelės patvirtinimo - specialistas arba kasininkas, turintis teisę atšaukti ir patvirtinti kito darbuotojo užsakymų korteles.Teisės nustatomos lange Nustatyma i> Sektorių nustatymai > Darbuotojų pareigos ir teisės > Pareigybė > Kartoteka-klientai > Nuolaidos.

    1. Jei klientas yra sukaupęs premijos, užsakymo kortelėje kliento krepšelyje rodoma idiograma.

    Užvedus pelę rodoma sukaupta suma pinigais:

    2. Paspaudus šią idiogramą atsidaro premijos panaudojimo langas, kuriame rodoma kiek yra iš viso sukaupta premijos pinigais ir kiek galima panaudoti. Nustatoma reikiama suma panaudojimui ir spaudžiama Panaudoti. Panaudota premija rodoma laukelyje Kitos nuolaidos.

    3. Panaudojus premiją užsakymo kortelė pasitvirtina automatiškai. Rodomas pranešimas. Norint atlikti užsakymo keitimus / atšaukti premijos panaudojimą, atšaukite užsakymo kortelę, atlikite keitimus, patvirtinkite iš naujo. Tai galima atlikti kol sąskaita neapmokėta, o jei užsakymas ne šiandien dienoje, perkeliamas į einamąją dieną ir tvirtinamas iš naujo.

    2.2 Premijos panaudojimas atsiskaitant kasoje už prekes

    Paruošus prekių pardavimo sąskaitą, kasos lange spausti idiogramą. 

    Atsidariusiame modaliniame lange nustatoma reikiama suma panaudojimui ir spaudžiama Panaudoti.

    Esant poreikiui anuliuoti premijos panaudojimą sąskaitoje už prekes, tai galima atlikti kol sąskaita kasoje dar neapmokėta. Spausti

    Pastaba: panaudojus premiją mokant už prekes ir baigus mokėjimą, redaguoti tokios sąskaitos nebus galima. Mokėjimai per kasą neredaguotini.

    3. Lojalumo premijos ataskaita

    Vieta: Ataskaitos – Įmonės pajamų / Nuomininkų pajamų – Lojamlumo premijos.

    Pateikiama sukauptų ir panaudotų premijų ataskaita pagal klientus ir sektorius.

    1. Sektorius. Pasirenkamas reikiamas sektorius.

    2. Premijos panaudojimas. Panaudoti / Nepanaudoti / ---. Pasirenkama, kokias premijas išfitruoti pagal panaudojimą.

    3. Subfiltrai. Stulpelių subfiltruose, įrašomas filtravimo požymis ir užduodamas filtravimas, subfiltrų gale paspaudus filtravimo mygtuką.

    4. Kliento kortelė. Kliento kortelę atidaro taip pat ir rodyklė ataskaitos įrašo gale.

    5. Spausdinti. Sukauptų ir panaudotų lojalumo premijų ataskaita.

    Privatumo politika

    Mes naudojame slapukus, kurie užtikrina, kad Jums bus patogu naudotis tinklalapiu. Jei toliau naršysite mūsų tinklalapyje, tai tolygu Jūsų sutikimui su slapukų naudojimu. Prieigą prie techninių įrašų taip pat gali turėti Įmonės partneriai, kurie teikia Įmonės interneto svetainės turinio valdymo įrankius.

    Daugiau informacijos paspaudus nuorodą: privatumo politika