Kliento kortelės unikalumo tikrinimui sistemoje naudojami du parametrai: vardas ir telefono nr. Be jų kortelės išsaugoti sistema neleis. Rekomenduojama naudoti min. tris parametrus.
1. Klientas. Vardas, Pavardė.
2. Kita informacija.
- Gimimo data,
- Lytis,
- Asmens kodas. Pirmieji 9 skaitmenys užpildomi automatiškai pagal nustatytą lytį ir gimimo datą. Kodo pradžia: vyras -3, moteris -4, berniukas -5, mergaitė -6.
3. Kontaktai.
- Mob. telefonas.
- Namų telefonas,
- Darbo telefonas,
- El. Paštas. Naudojamas modulyje “Ryšių su klientais valdymas | CRM”.
- Jei klientas neteikia jokių duomenų, naudokite namų / darbo tel. nr., įrašykite 000000.
4. Adresas. Pildoma pagal poreikį. Laukeliai Kita valstybė / Kitas miestas naudojami, jei standartiniame pasirinkime reikiamo požymio nėra. Pakeitus laukelius Valstybė / Miestas, telefonų laukeliai išsivalo ir užsipildo atitinkami šalies/miesto tel. kodai. Prieš atliekant pakeitimus, nusikopijuokite tel. nr.
5. Priskirti darbuotojui. Parenkamas specialistas, kuris rekomendavo šį klientą.
6. Apie šią įstaigą sužinojo. Parenkamas požymis iš esamų arba įrašomas naujas, pasirinkus požymį Kita. Naudojama filtravimui lange Kartoteka – Fiziniai klientai – Filtras: Rinkodara ir spausdinimui Kliento anketoje. Naujai kuriami Kita požymiai naudojami tik filtravimui, - kliento anketoje įvardijami “Kita…”.
7. Priskirti/ Panaikinti nuotrauką. Nuotraukos formatas: kvadratas, rezoliucija neribota.
8. Spausdinti. Kliento anketa.
9. Anketa nepildyta. Paspauskite, jei užpildyti visi įmonei svarbūs duomenys. Priešingu atveju, užsakymų kortelėse bus rodoma idiograma “!” (Šauktukas), žyminti duomenų trūkumą.