2.1 Bendri nustatymai
1. Šalies valiutos trumpinys. Naudojamas sistemoje atvaizdavimui ir spausdinimui.
2. Standartinės kalbos sistemoje parinkimas. Ši kalba bus naudojama pranešimuose iki konkretaus darbuotojo prisijungimo.
3. Pranešimų rodymas / nerodymas, pvz., patvirtinimo metu prieš išsaugant pakeitimus, perjungus meniu punktą, perkeliant užsakymus ir pan. Rekomenduojama išjungti įpratus naudotis programa.
4. Darbuotojų juostoje laiko celėse rodyti/ nerodyti laiko h:min.
5. Rodyti užsakyme šauktuką. Pasirinkite, kokia informacija yra svarbi pildymui klientų kortelėse. Jei kliento kortelėje neįvesta atitinkama varnele pažymėta informacija, kliento užsakymuose rodomas įspėjimas idiograma „Šauktukas“.
6. Užsakymų kortelės. Pasirinkite, kokią informaciją rodyti registracijų lange užsakymo ikonoje ir šalia užsakymo informaciniuose langeliuose. Kliento / Paciento kortelės numerio rodymas aktyvus esant papildomam moduliui “Ryšių su pacientais valdymas | CRM”.
7. Registracijos lango ir kvitų spausdintuvo. Pasirinkite, kokią informaciją rodyti registracijų lange ir spaudintuose kvituose, atsižvelgiant į BDAR reikalavimus. Nustatykite ar pageidaujate, kad sistema kas 30 sek. atnaujintų užsakymų būsenas sistemoje visuose tinklo kompiuteriuose.
8. Kiti nustatymai. Nustatykite pagal poreikį.
Pažymėjus “Registracijų lange rodyti vizito trukmę”, registracijų lange užsakymo informaciniame langelyje bus rodoma vizito trukmė, kuri atitinka užimtų celių trukmę, o ne norminę įvestų paslaugų trukmę.